Wat is het tarief van een freelance tenderspecialist? Oftewel wat gaat het kosten om mij in te huren voor je aanbesteding? €100,- per uur.
Maar dan weet je nog niks, toch? Het antwoord op die vraag is gewoon niet zo eenvoudig en hangt samen met mijn taken, het aantal te beantwoorden vragen en bijvoorbeeld het maximale aantal woorden of A4. Daarom werk ik bij voorkeur met een projectprijs. Dan weet je van te voren exact wat de kosten zijn. Maak ik minder uren, dan reken ik alleen de daadwerkelijk gemaakte uren. Maar ik er meer, dan heb ik pech.
Graag maak ik offerte op maat voor jouw aanbesteding waarbij we samen bekijken welke werkzaamheden voor mijn rekening komen en wat je zelf doet. Wil je dat ik alleen de teksten schrijf of is er meer begeleiding nodig in het hele proces? Net zoals de inschrijving maatwerk is, is mijn offerte dat ook. Schroom niet om vrijblijvend contact op te nemen, ik weet zeker dat we samen tot een prettige overeenkomst komen.
Om niet heel flauw te doen en je een beeld te geven van de kosten werk ik hieronder nader uit hoe ik een offerte opstel. Het kost tijd om een project op te starten, ik moet me onder andere inlezen in het bestek, daarom hanteer ik een vast opstarttarief van 4 uur. (Deze uren zijn verrekend in de onderstaande diensten en pas van toepassing als een inschrijving niet door gaat.)
Tarief Review
1,5 uur per A4
Ik controleer:
– Spelling
– Volledigheid beantwoording
– Voldoen aan beoordelingscriteria
– Of beantwoording SMART is
En kom met suggesties (dus niet alleen, dit is niet SMART ;)).
Tarief Tekstschrijven
4 uur per A4
Inclusief:
– Opstart
– Kick Off
– Kapstok (opzet van de tekst)
– Vragen NVI
– Interviews/ ophalen informatie
– Advisering over beantwoording
– 3 revisies
‘Loukie hartelijk bedankt voor de prachtig vormgegeven documenten en de heldere, concrete en zeer volledig beschreven casussen!‘
Ook de opmaak van het document doe ik graag voor je. Afhankelijk van de wensen ben ik hier aanvullend 2 tot 4 uur extra mee bezig per document.